Wiadukt MG 04-01 w ciągu POW Odc. B

Zakres prac BBRUkończono
- projektowanie technologiczne, dostawa i obsługa sprzętu do nasuwania, sprężanie
- Liczba ustrojów nośnych: 2
- Długość obiektu: 342 m
- Typ konstrukcji: skrzynka
- Ciężar konstrukcji: 8 063 ton
- Liczba cykli: 2 x 16
- Okres realizacji: 2018 - 2019
- System trakcyjny: Eberspacher AH123
- projektowanie technologiczne, dostawa i obsługa sprzętu do nasuwania, sprężanie
2019r.

Opis konstrukcji:

Obiekt MG 04-01 zlokalizowany jest w ciągu drogi ekspresowej S-2, stanowiącej jednocześnie Południową Obwodnicę Warszawy. Stanowi bezpośredni najazd na most przez Wisłę. Schemat statyczny to belka ciągła 8-przęsłowa. Przekrój poprzeczny ustroju nośnego stanowi skrzynka jednokomorowa żelbetowa, sprężona, ze wspornikami podpartymi na zastrzałach. Obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem technologii nasuwania podłużnego przekroju skrzynkowego i późniejszego wykonania wsporników z użyciem wózka przejezdnego. Układ sprężenia składa się z podłużnych kabli centrycznych i krzywoliniowych, przy czym wszystkie kable zaprojektowane jako zewnętrzne. Z uwagi na znaczną szerokość pomostu i jego podparcie na zastrzałach jest on sprężony poprzecznie kablami typu „monostrand”. Zakres BBR Polska obejmował wykonanie operacji nasuwania, doprężenie awanbeków, dostawę, montaż i wymianę łożysk do nasuwania oraz wykonanie sprężenia konstrukcyjnego

Siedziba Główna

Siedziba Główna
ul. Annopol 14,
03-236 Warszawa
t. (+48 22) 811 50 53
bbrpolska@bbr.pl

Biuro Regionalne

Biuro Regionalne w Gliwicach
ul Tarnogórska 214a
44-102 Gliwice
t. (+48 32) 331 47 98
bbrpolska.gliwice@bbr.pl
BBR Polska Sp. z o.o.
KRS: 0000181529
NIP: 5260033223
REGON: 010491496
BDO: 000418237
© BBR Polska / 2024 / All Rights Reserved
wdrożenie i realizacja KamikStudio
magnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram