poprzedni
następny
zobacz
pobierz

Zakres prac BBR:

  • projektowanie technologiczne, dostawa i obsługa sprzętu do nasuwania, sprężanie

 

  • Liczba ustrojów nośnych: 2
  • Długość obiektu: 342 m
  • Typ konstrukcji: skrzynka
  • Ciężar konstrukcji: 8 063 ton
  • Liczba cykli: 2 x 16
  • Okres realizacji: 2018 - 2019
  • System trakcyjny: Eberspacher AH123
  • projektowanie technologiczne, dostawa i obsługa sprzętu do nasuwania, sprężanie

Opis konstrukcji:

Obiekt MG 04-01 zlokalizowany jest w ciągu drogi ekspresowej S-2, stanowiącej jednocześnie Południową Obwodnicę Warszawy. Stanowi bezpośredni najazd na most przez Wisłę. Schemat statyczny to belka ciągła 8-przęsłowa. Przekrój poprzeczny ustroju nośnego stanowi skrzynka jednokomorowa żelbetowa, sprężona, ze wspornikami podpartymi na zastrzałach. Obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem technologii nasuwania podłużnego przekroju skrzynkowego i późniejszego wykonania wsporników z użyciem wózka przejezdnego. Układ sprężenia składa się z podłużnych kabli centrycznych i krzywoliniowych, przy czym wszystkie kable zaprojektowane jako zewnętrzne. Z uwagi na znaczną szerokość pomostu i jego podparcie na zastrzałach jest on sprężony poprzecznie kablami typu „monostrand”. Zakres BBR Polska obejmował wykonanie operacji nasuwania, doprężenie awanbeków, dostawę, montaż i wymianę łożysk do nasuwania oraz wykonanie sprężenia konstrukcyjnego. 
 

Ukończono

2019
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Dowiedz się więcej: Cookies