Obiekt MG 04-01 zlokalizowany jest w ciągu drogi ekspresowej S-2, stanowiącej jednocześnie Południową Obwodnicę Warszawy. Stanowi bezpośredni najazd na most przez Wisłę. Schemat statyczny to belka ciągła 8-przęsłowa. Przekrój poprzeczny ustroju nośnego stanowi skrzynka jednokomorowa żelbetowa, sprężona, ze wspornikami podpartymi na zastrzałach. Obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem technologii nasuwania podłużnego przekroju skrzynkowego i późniejszego wykonania wsporników z użyciem wózka przejezdnego. Układ sprężenia składa się z podłużnych kabli centrycznych i krzywoliniowych, przy czym wszystkie kable zaprojektowane jako zewnętrzne. Z uwagi na znaczną szerokość pomostu i jego podparcie na zastrzałach jest on sprężony poprzecznie kablami typu „monostrand”. Zakres BBR Polska obejmował wykonanie operacji nasuwania, doprężenie awanbeków, dostawę, montaż i wymianę łożysk do nasuwania oraz wykonanie sprężenia konstrukcyjnego.